thelifeofnisan.blogg.se

2014-01-26
20:34:42

elaka kommentarer
Hej!
Jag har inte bloggat på ett tagför jag fick en elak kommentar på hur jag red och för att jag bara hoppade 40 cm med en 6 åring. Jag stör mig så j*vla mycket på folk som inte kan ett jäkla piss som säger att de andra är dåliga när de själva inte kan ett skit asså jag blir skit ledsen när de håller på så. För det första så hade jag aldrig hoppat honom innan och vad fan skulle du som kommenterade göra om jag gick till din blogg och kommenterade hur j*vla dålig du var. Så jäkla dumt att folk inte har något liv och sänker ner alla andra. Blir bara så himla pissed of. Jag tänker skita i detta för jag tog en print screen på det och sen tog jag bort kommentaren. Aa ha det bra, Man måstr vara berädd på motgångar och framgångar när man har blogg.

Ses ngn gång MVH//Denice


Kommentar:
#1: hanna

de e lugnt.... jag förstår dig. den var ju bara 6 år så man kanske inte ska hoppa särskilt högt. och man är rent av dum i huve om man säger så till andra. (till alla andra som inte kan ett skit om ridning och tror att de e lätt, så är det ALLTID dubbelt så svårt som ni tror. Om de ser lätt ut så är det för att ryttaren är skit duktig, t.ex som Denice.

2014-04-21 @ 19:26:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: